La Selva National Park - Reisverslag uit Sarapiquí, Costa Rica van Els Kooijman - WaarBenJij.nu La Selva National Park - Reisverslag uit Sarapiquí, Costa Rica van Els Kooijman - WaarBenJij.nu

La Selva National Park

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

30 December 2015 | Costa Rica, Sarapiquí

Vandaag gaan we naar het La Selva National Park. Dit is een research centrum. Hier zouden we ook veel dieren gaan zien.
Het was maar een paar minuten met het busje. We kregen eerst uitleg wat ze hier allemaal doen en daarna gingen we op pad. Het was heel bijzonder.
Veel dieren gezien. Toch zijn ze moeilijk te fotograferen. Ze zitten allemaal vrij hoog in de bomen. Werkelijk heel veel verschillende dieren gezien: een pekari, luiaards, leguanen, apen, vogels, een gele groefkopadder, een papegaai, een toekan. Klinkt misschien een beetje verwend, maar het begint er op te lijken.
De middag werd door een aantal mensen gebruikt om te gaan wildwater raften. daar waag ik me niet aan. Ik zit hier nu heerlijk op het overdekte terras alle dagen te vullen van mijn site, met op de achtergrond mooie vogels, vlinders en eekhoorns.
Wat we vanavond gaan doen weet ik niet. Zal wel weer eten worden. De groep is niet leuk. Er wordt helemaal niet gelachen. Als ik vraag of er ergens een zwembad is of zo, zodat we met z'n allen een biertje kunnen drinken en wat zwemmen schreeuwt de helft al dat ze niet van water houden. Wat een ellende. En Costa Rica is een hondenlievend land. Elk huis heeft een hond. Zitten er hier een aantal dames die honden niks vinden. Dat werkt dus niet.
Morgen gaan we naar een home stay ergens in de middle of nowwhere. Volgens mij wordt daar oud en nieuw gevierd. Ik ben bang dat we gewoon op tijd naar bed gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Actief sinds 05 Feb. 2009
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 79087

Voorgaande reizen:

21 December 2017 - 05 Januari 2018

Zimbabwe, Botswana en Zuid-Afrika

25 December 2015 - 13 Januari 2016

Costa Rica en Panama City 2015 2016

29 December 2014 - 11 Januari 2015

Guadeloupe 29-12-2014 - 11-01-2015

05 December 2013 - 30 December 2013

Hong Kong, Nieuw Zeeland, Maleisie 2013

14 December 2012 - 31 December 2012

Kenia en Tanzania 2012

16 December 2011 - 07 Januari 2012

Kerstmis bij de familie Gilles

14 December 2010 - 15 Januari 2011

Zuidelijk Afrika, Mauritius

10 December 2009 - 15 Januari 2010

Bangkok Australie San Francisco

Landen bezocht: