Regendag - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Els Kooijman - WaarBenJij.nu Regendag - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Els Kooijman - WaarBenJij.nu

Regendag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Els

29 December 2011 | Nieuw Zeeland, Nelson

Vandaag was het dramatisch. De hele dag heeft het geregend. Dus geen buitenactiviteiten.
Omdat het voorspeld was hebben we uitgeslapen en ontbeten pas rond een uur of twaalf. Daarna zijn we (het is niet te geloven) naar een museum geweest. Robert heeft daar oude auto's gezien en Yvette en ik hebben kunstige kleding bezocht. We waren zo klaar en hebben daar een kop koffie gedronken. Het was giga druk, maar ja, wat wil je, er is niets anders te beleven tijdens zo'n dag.
Daarna hebben we nog ergens een wijntje gedronken en zijn terug naar huis gegaan. We hebben er een bioscoop middag van gemaakt. Ik had een DVD van Mr. English gekeken. Dat was wel grappig. Daarna gegeten en een beetje op de computer bezig geweest. Inmiddels is het ook echt hard gaan regenen nu. We zijn benieuwd of er weer aardverschuivingen gaan plaatsvinden. Volgens de kranten wel en de probleem gebieden, waar dit twee weken geleden ook al is gebeurd, hebben nu zandzakken voor de deur. Volgens de voorspellingen is het morgen ook weer van dit pet weer. Toch kunnen ze hier ook niet echt goed het weer voorspellen, dus kijken we morgen gewoon uit het raam en zien we wel weer.
Oh ja, en de foto die ik van Claire heb genomen met de krant in haar hand is op dezelfde plek genomen als waar de Kerstcadeautjes lagen. Totaal geen uitzicht meer, alleen wolken.
Van het thuisfront heb ik trouwens ook bericht gehad. Alles gaat goed met de beestenboel. Volgens mij hoef ik ook niet meer terug te komen, want de honden hebben een fantastische Kerst gehad. En over Iwan en Dynamiet maak ik me al helemaal geen zorgen. De dames zorgen super goed voor ze.

• 29 December 2011 - 14:25

Elly Suers:

Hallo Els, ook daar schijnt niet altijd de zon, het is ongeveer hetzelfde weer als wij hier hebben, regen.
    Een fijne jaarwisseling in Nieuw Zeeland, bij jullie is het nu iets eerder 2012 dan bij ons. Veel plezier. Elly