Relaxdag - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Els Kooijman - WaarBenJij.nu Relaxdag - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Els Kooijman - WaarBenJij.nu

Relaxdag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Els

27 December 2011 | Nieuw Zeeland, Nelson

Vandaag hebben we uitgeslapen en hebben we er een rustige dag van gemaakt. We zijn vanmorgen het stadje in geweest en hebben wat geshopt. Nog een leuk sportsetje gekocht voor weinig. Het is hier ook volop uitverkoop. We hebben de kathedraal bezocht. Yvette heeft hier het Nederlandstalige foldertje voor gemaakt, dus moesten we deze wel even bekijken.
We hebben wat tapas gegeten bij een restaurantje en zijn naar het strand geweest. Er stond een enorme bries, waardoor het leek dat het koud was. Het was in het water warmer dan daarboven, doordat de wind het fris maakte. Claire had een surfboard gehad, waar je op je buik op moest. Natuurlijk was ik weer de pineut. Maar als je het een beetje begrijpt is het hartstikke leuk. Je glijdt over de golven. Je moet alleen uitkijken dat je niet uit evenwicht raakt, want dan vliegt dat board onder je vandaag. We hebben behoorlijk wat schik gehad. We hebben nog een ijsje gegeten en zijn toen naar de school van Claire geweest. Heel anders dan bij ons. Ze worden hier ingedeeld in kamers (???). Heeft te maken met intelligentie en talent. Verder weet ik er niets van.
We zijn toen naar huis gereden en hebben heerlijk gegeten.
Voor de rest hangen we een beetje en gaan we vroeg slapen, want morgen gaan we weer op pad. Alleen weten we nog niet waar naar toe en zo, want er komt een cycloon aan en dat betekent heel veel wind en regen. En .... het gaat nu al erg tekeer. Ach, na die naschokken kan dit er nog wel bij. We gaan dan zelf maar een filmpje in elkaar draaien.

• 27 December 2011 - 09:56

Wim En Anne-Marie R.:

Vul hier je reactie in...We genieten van je reisverslagen en je foto's.
    Groetjes.