Laatste dag Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Els Kooijman - WaarBenJij.nu Laatste dag Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Els Kooijman - WaarBenJij.nu

Laatste dag Kaapstad

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Els

19 December 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Ik ben vroeg opgestaan vanmorgen, om de site te vullen. 's avonds heb je geen kans. Iedereen komt dan terug en gaat dan achter de computer. Ik zit nu zo'n anderhalf uur en niemand heeft me tot nu toe lastig gevallen. Het was erg mistig om 07 uur, maar dat is inmiddels opgetrokken. Voor vandaag staat de Bo-Kaap op het programma en naar het strand bij Camps Bay. Ik hoop dit verhaal vanavond nog door te geven, als ook de groepsindeling. Ik heb de namen al gezien en ik denk dat er Koreanen, Scandinaviers, Ieren, Amerikanen en Duitsers tussen zitten. Het zijn 13 vrouwen en 9 mannen. Ik kan nu niet zien of het allemaal vrijgezellen zijn of ook echtparen. Het kan dus een dolle boel worden. Meer hierover vanavond.

  • 19 December 2010 - 10:54

    Sam:

    Hoi Els, Wat een mooie verhalen! Geniet van alle mooie dingen en van de zon, want hier ligt 20 cm sneeuw! Iwan is erg blij met z'n snowboots.
    Groetjes aan de cavia's en pingwings.
    Sam

  • 19 December 2010 - 15:18

    Marrij:

    Hoi Els,
    Wat heb je al een hoop gedaan/gezien!
    en je bent nog geen week weg!
    Hier is het echt winter.....vanaf donderdag is het aan het sneeuwen en vannacht is er ca. 20 cm sneeuw gevallen...heel mooi...en vooral thuisblijven! Gert-Jan heeft je auto al keer gebruikt, was niet te doen met de fiets! Geniet van het mooie weer, de warmte, de mooie omgeving etc. en heel veel plezier
    groetjes Marrij en Gert-Jan

  • 25 December 2010 - 21:47

    Karinne:

    He Els,

    Ik weet niet hoe het komt maar ik kon jouw verhalen niet vinden. Was ik al te laat met gedag zeggen en nu bleef ik ook nog geen eens op de hoogte van jouw reis. Maar nu kan ik ook weer meegenieten. Heb jij je dotje trouwens wel weer bij je die je voor je vorige reis gekregen had?! hahaha.
    Nou ik heb van het weekend even een knuffel kunnen geven en voelde erg goed.
    Heel veel geluk en plezier tot gauw.

    doei doei

  • 25 December 2010 - 22:50

    Els:

    Bericht van Els, vandaag ontvangen:

    "He Ton en de rest er is hier geen bereik en Internet pas over vijf dagen Dan vul ik mijn site en dat is Nietzsche mis. Fantastisch hier. Al veel dieren gezien. Ik zit nu op een toestel van een engelsman. Wil jij dit even op mijn site zetten. Merry Christmas. Els"

  • 25 December 2010 - 23:01

    Ton En Amber:

    Hoi Els,
    We zijn erg benieuwd naar je ervaringen van deze periode. Over 5 dagen kun je je site pas weer bijwerken. We lezen het graag weer!

    Hier gaat alles goed. Donderdag met Claire en Ilona naar Iwan geweest. Lekker in de paddock, poetsen en de dames hebben ook nog even gereden. Alleen gestapt. Bak was onder de sneeuw toch nogal glad. Logé Lady Dimple gaat goed. Heeft alleen de hele dag 'teckeloren' op staan en vanmiddag moesten we haar met veel overtuiging achter het schot van de binnenbak vandaan halen. Ze had Co, de kater van de manege, ingesloten en tsja... teckel... dan blijf je vooral zitten waar je zit en zorg je ervoor dat die kl**e-kat niet weg kan!
    Nu net is Jos tot op een halve meter Lady D. genaderd. Alleen... toen hij vluchtte ging Lady D. heel hoog piepen. Geen gelukkige combinatie die 2.

  • 28 December 2010 - 19:59

    Dave & Janine:

    Ha Els, nu alweer een hoop beleefd dus! Schitterend! Geniet er intens van!Groetjes, ook van Lesley en Laura!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Actief sinds 05 Feb. 2009
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 79486

Voorgaande reizen:

21 December 2017 - 05 Januari 2018

Zimbabwe, Botswana en Zuid-Afrika

25 December 2015 - 13 Januari 2016

Costa Rica en Panama City 2015 2016

29 December 2014 - 11 Januari 2015

Guadeloupe 29-12-2014 - 11-01-2015

05 December 2013 - 30 December 2013

Hong Kong, Nieuw Zeeland, Maleisie 2013

14 December 2012 - 31 December 2012

Kenia en Tanzania 2012

16 December 2011 - 07 Januari 2012

Kerstmis bij de familie Gilles

14 December 2010 - 15 Januari 2011

Zuidelijk Afrika, Mauritius

10 December 2009 - 15 Januari 2010

Bangkok Australie San Francisco

Landen bezocht: