Narok - Reisverslag uit Narok, Kenia van Els Kooijman - WaarBenJij.nu Narok - Reisverslag uit Narok, Kenia van Els Kooijman - WaarBenJij.nu

Narok

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

22 December 2012 | Kenia, Narok

Vanmorgen 7 uur vertrokken richting Narok. Alleen ik en Sarah. Oh, haar koffer is terecht. Toevallig is de Florence er achter gekomen omdat een neef van haar op het vliegveld werkt. Er blijken daar honderden koffers te staan die door Turkeys Airways gedropt waren. Gelukkig kan ze nu weer haar eigen kleren aan.
Wij zijn de enigen die over gebleven zijn van de groep. Morgen komen de nieuwe ons oppikken. Helaas hebben we dan een volle bak, dus wordt het weer ploeteren met koken, wassen, schoonmaken enz. Daartegenover staat dat we wel wat gaan zien.
Zo, ik ben weer helemaal bij met mijn verslag. Het is een rustdag voor ons. Ik heb de was weggebracht, dat komt vanmiddag terug.
Ik wilde net naar het zwembad gaan en het is me nu toch aan het onweren, dan maar even lunchen. Over een uur is het droog en schijnt de zon weer.
Verder gaan we misschien nog even de stad in om wat snacks en water te kopen, maar deze stad is drie keer niks. Druk en vies.

• 25 December 2012 - 10:36

Yvette:

Hoi Els,

Wat een avonturen weer, geweldig! En erg mooi foto's, prachtige om die beesten van zo dichtbij te zien.
    Langs deze weg wensen we je een fijne kerst en heel veel plezier met de ballonvaart, zal wel spectaculair worden. We horen de verhalen wel.
    Geniet ze, take care,

Liefs Yvette

• 25 December 2012 - 12:54

Janine Van Zee:

Hallo lieverd,

Wat een fantastische reis ben je aan het maken. Mooie mensen ook, die Masai. Je hebt nu alle big 5 gezien, denk ik. Els, we genieten van je reisverslagen. Groetjes van ons allen.
    P.s. We wensen je veel geluk in het nieuwe jaar.

• 27 December 2012 - 10:09

Marrij:

Wat maak je een hoop mee en wat een mooie foto's! Hoop dat je niet met Sara verdwaald in die rimboe!!!
    Veel plezier nog en tot volgende week! liefs x

• 28 December 2012 - 10:35

Karinne:

He Els,

Je hebt het weer goed zo te lezen!
    Geniet nog van al het moois.

doei doei

• 29 December 2012 - 19:54

Manouk:

Lieve Els.
    Wat een prachtig land, zo uitgestrekt. En dan al die wilde beesten......geweldig om te zien.
    De Masai bevolking is echt zwart en lopen op blote voeten. Kun jij eens kijken of zij ook last hebben van eelt. ben ik wel benieuwd naar. het is een kleurrijk gezelschap. Hoeveel Masai reizen er met jullie mee? Of bezoeken jullie hun dorp. Hebben zij eigenlijk wel een vaste woonplaats? Vieren zij ook de overgang naar een nieuw jaar? Of hebben zij een andere jaartelling?
    Geweldig om dit alles van zo dichtbij te zien. Het lijkt wel of je onderdeel bent van een film.
    Ik wens jou in ieder geval een goede Jaarwisseling en alle goeds voor 2013.
    Geniet maar heerlijk verder van deze mooie reis.
    Liefs van Manouk