1e dag luieren - Reisverslag uit Port Louis, Mauritius van Els Kooijman - WaarBenJij.nu 1e dag luieren - Reisverslag uit Port Louis, Mauritius van Els Kooijman - WaarBenJij.nu

1e dag luieren

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Els

11 Januari 2011 | Mauritius, Port Louis

Vandaag lag ik al om 8 uur op het strand. Ik dacht dat het wel storm zou lopen, maar dat was niet het geval. Er lagen nog wel zo'n 5 gasten op het strand. Iedereen bleef in het zwembad. Ik vond het prima.
Ik ben tussendoor wezen lunchen en dat was zeer verrassend. Gewoon a la carte. Dat ben ik niet gewend bij een all inclusive arrangement.
Om half vijf had ik er genoeg van. Ik heb met het reisbureau gebeld over het gedoe met de hotel shuttle. Zaterdag moet ik tenslotte ook weer naar het vliegveld en ik kan echt mijn vlucht niet missen dus dat gaan ze regelen.
Vanavond hadden we cocktailparty voor nieuwe gasten. Ik weet niet wat het was, maar in een recordtempo werden cocktails uitgedeeld en dat was het.
Daarna gaan eten, mijn broer even gebeld om me op te halen en dan naar bed.
Morgen ga ik een wandeling maken. Het luieren heb ik nu wel gehad en ik ga eens kijken of ik wat activiteiten kan gaan doen.

• 11 Januari 2011 - 18:42

Ton En Amber:

Moet niet gekker worden... beetje liggen luieren en wij hier onze bulten opgooien... :-)
    Lady Dimple begint het nu steeds meer naar haar zin te krijgen. Toch zal ze blij zijn als ze weer bij je is. Je merkt dat ze alleen zijn niet leuk vindt. Maakt niet uit wat je doet, als ze maar erbij is!

• 13 Januari 2011 - 13:41

Wilma & Mien:

Gaaf hoor om zo al je verhalen te lezen!
    Met de kids gaat alles goed vermaken zich goed, heb Iwan afgelopen maandag mee het bos in genomen was goed voorwaarts en had een mooie bokkenparade! Maar zoals altijd super braaf!

Heel veel succes met de vlucht en we zien je ZONDAG!! "GEZELLIG"

x
    Mien & Wilma