Windhoek - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Els Kooijman - WaarBenJij.nu Windhoek - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Els Kooijman - WaarBenJij.nu

Windhoek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Els

30 December 2010 | Namibië, Windhoek

We zijn rond 13.00 uur aangekomen in Windhoek. We konden de was afgeven en dan zou dat vanavond klaar zijn. Helaas de wasserij kon het er niet meer bij hebben. Ik heb het dan eerst zelf maar gedaan. Dit was echt nodig, want mijn shampoo fles is leeggelopen in mijn koffer. Veel T-shirtjes en ondergoed zitten helemaal onder. Ik hoop dat het wel droogt, anders zit ik morgen met een koffer vol natte kleren.
Ik zit huur nu al een uurtje of 2,5 mijn reisverslagen bij te werken. de rest is de stad in, maar daar had ik geen zin in. het is niet zo spectaculair hier.
Vanavond gaan we naar een restaurant en gaan we afscheid nemen van David, Yena en Jenny. Zij gaan of naar huis of reizen ergens anders verder.
Als ik mijn programma zo bekijk voor de komende dagen, denk ik dat ik redelijk snel weer kan internetten. Zo niet, dan wordt het of Livingstone (8 januari) of Johannesburg (9 januari)
Oh, ik vergeet het bijna. Ralph, een hele fijne verjaardag morgen. Maak er wat van.
Voor iedereen verder een heel gezellig Oud en Nieuw en een gezond en voorspoedig 2011. Ik zit in de Kalahari. Wat dat wordt zien we wel weer.
Ik heb nu net al jullie reacties gelezen. Hartstikke leuk.
Wilma, mijn provider is KPN. Maar dan klopt het wel, want daar is hier geen telefoonmast te bekennen. Is ook niet nodig in dit land, waar wel 2,5 mensen per vierkante km leven.
Het is ook wel lachen om te zien hoe sommigen compleet in paniek raken omdat ze geen bereik hebben. Ze lopen echt het hele kamp af te zoeken, je kunt er wat van zeggen, maar dat heeft geen zin.
Sam, ik ben blij dat het met Iwan goed gaat. Ben je ook al met hem op stap geweest in deze winterse omstandigheden?
Na Alcatraz en Robbeneiland, ja misschien wel de Bijlmerbajes. Wie weet?
Jammer dat Layd Dimple het niet met Jos kan vinden. Misschien went het nog.
Is het trouwens 2e Kerstdag nog goed gegaan met haar? Vond ze het gek om alleen thuis te zijn?
Marrij-Gert Jan, sorry dat de auto niet schoon gemaakt is, maar hij rijdt in ieder geval.

  • 30 December 2010 - 18:22

    Marrij & Gert-Jan:

    Hoi Els,
    Hoop dat de AB kuur aanslaat en je weer wat beter voelt! daar zit je niet op te wachten ziek zijn in de bush-bush!
    We zijn benieuwd naar de foto's.
    Lady D is hier 2e kerstdag/avond en volgende dag geweest. Ging prima, wel thuis geslapen. Lag vrij snel in de mand van Indi, en Indi ernaast op de grond!
    Een gezellig en uniek oud en nieuw daar ergens in het zuiden van Afrika!
    Geniet van alles want het schiet alweer op.......veel plezier, groetjes Marrij & Gert-Jan

  • 03 Januari 2011 - 07:27

    Elly Suers:

    Hoi Els, ik hoop dat je weer helemaal opgeknapt bent. De beste wensen voor 2011. Wat een verhalen heb je weer. Gelukkig heb je een arts als kamergenote. Veel plezier en geniet nog van de mooie natuur.

  • 03 Januari 2011 - 10:52

    Saskia:

    Hoi Els,
    Allereerst de allerbeste wensen voor 2011, dat het voor jou een geweldig jaar mag worden! Hier in Zeist gaat alles goed, Iwan ziet er goed uit, dus volgens mij gaat het best goed met hem. Lady D heb ik vorige week ook nog op stal gezien en die was blij Iwan te zien.....Ik lees dat je het geweldig naar je zin hebt, wat een ontzettende mooie ervaring. Onze huwelijksreis in februari, rondreis door SriLanka en paar dagen strand op de Malediven is helaas geannuleerd, met een ongegronde reden (tenminste volgens ons:-) Maar als ik jouw ervaringen zo lees, gaan we wellicht wel die kant op.
    Heel veel liefs van Saskia (en natuurlijk ook van Dirk, Up en Whisky!)

  • 03 Januari 2011 - 23:01

    Sam:

    Hoi Els!
    Fijn dat je weer beter bent! En wat een goed begin van 2011, zo avontuurlijk! Hoe was de Kalahari?
    Hier is alles prima, sneeuw ligt er nog steeds, nog steeds niet kunnen rijden, maar Iwan vindt t allemaal best, hij heeft ook lekker vakantie.
    Toppaard. X Sam

  • 04 Januari 2011 - 06:50

    Fred Dokter:

    Els, klinkt gaaf allemaal en wat heb je een komische schrijfstijl. Leuk om te lezen. Ik wens je vanaf hier een gelukkig en gezond 2011. Word gauw weer beter en geniet van je vakantie.
    P.S. We zijn op regel 854 met de invoer van de onderpanden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Windhoek

Zuidelijk Afrika, Mauritius

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2011

Laatste dag, het zit er op

14 Januari 2011

Het zit er bijna op.

14 Januari 2011

Regen op Mauritius (???)

14 Januari 2011

2e dag luieren

11 Januari 2011

1e dag luieren
Els

Actief sinds 05 Feb. 2009
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 79785

Voorgaande reizen:

21 December 2017 - 05 Januari 2018

Zimbabwe, Botswana en Zuid-Afrika

25 December 2015 - 13 Januari 2016

Costa Rica en Panama City 2015 2016

29 December 2014 - 11 Januari 2015

Guadeloupe 29-12-2014 - 11-01-2015

05 December 2013 - 30 December 2013

Hong Kong, Nieuw Zeeland, Maleisie 2013

14 December 2012 - 31 December 2012

Kenia en Tanzania 2012

16 December 2011 - 07 Januari 2012

Kerstmis bij de familie Gilles

14 December 2010 - 15 Januari 2011

Zuidelijk Afrika, Mauritius

10 December 2009 - 15 Januari 2010

Bangkok Australie San Francisco

Landen bezocht: